integer on Thu, 19 Jan 2006 22:11:51 +0100 (CET)

[Nettime-ro] \\ ar ma ta + vir tu a li ta te

>armata e gunoi - linear

dar apropos de cruce - interesant deoarece
cimitirele s-au mutat din centrul oraselor
la periferie ... unde este si gunoiul

armata ca un display de forta [virtual] este acceptabila -
dar mortii [material\realitate] sint ascunsi - de exemplu guvernul sua
a interzis accesul public la soldatii americani
ucisi in iraq. statiile tv de asemenea ascund
imaginile grafice.

soldatii ca si spectatorii sint din ce in ce
mai insulated from the actual killing.
modern kombat is increasingly bkming a video game\virtual

humankind has always had a tradition
for uniting the material + virtual worlds.
yet technology has democratized + materialized this process
so that practically anyone can access mixed reality worlds
- lets call it affordable mysticism.

much as our food [which was discussed prev] is becoming
increasingly synthetic [a synthetic mimicking and grown in reality] so war\kombat\armata is bekoming
increasingly virtual ... beyond the abstractions \ dehumanizing
protokols ov komabt - collateral damage. object nr.etc

reality may bkm the most formidable weapon\wisdom
surpassing god - so that the freedom fighters
will say not god is great but reality is great.
on the other hand this has always been so.

desigur ca si cu produsele naturiste
cei care isi `permit` o sa-si permita
o vacanta in realitate si iarna si vara

cei care nu isi `permit` o sa se joace
in zapada cu optiuni - culoare. texture.
traiectorie. temperatura ...

o lume in care ai control asupra
fiecarui aspect poate fi innebunitoare
dar nu-ti face probleme - google is ur
personal mediator between the real and irreal.
simply load any profile ov `reality` that
complements ur current mood and voila - instant myriad gratifications.

you mustn't worry - `reality` [tm] is completely crash \ pain proof.
not even the girl u seem 2 spend so much time with will break the illusion
you see we have edited _it out. and ... after all - perhaps it is that you also
have become `real` ... welcome to a world [tm] of infinite potential in the
absence ov it.

m9ndfukc.macht.frei _-

___\

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

                                                        | | krvava gruda plodna zemlja

                                      |9|
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       |
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.m9ndfukc.org