Cosmin Costinas on Thu, 5 Jan 2006 15:09:00 +0100 (CET)

[Nettime-ro] text+precizari

In Cotidianul de azi apare un text, prezentat ca fiind
un interviu cu mine. Textul se afla intr-o vaga
legatura cu o discutie pe care am purtat-o cu
semnatarul textului, discutie in timpul careia acesta
si-a luat niste notite. Publicarea unui material in
urma discutiei a fost, in mod firesc, conditionata de
interventia mea prealabila pe acel material. Am avut
astazi surpriza neplacuta de a vedea publicat ceva ce
este strict textul scris de jurnalist pe baza
notitelor, rezultatul reprezentindu-ma prea putin la
nivelul ideilor, nuantelor si a tonului. Textul
contine informatii false, afirmatii neargumentate,
nenuantate si, pe alocuri, contrare parerilor mele.
Atitudinea ziarului Cotidianul este, inca o data,
trist de neprofesionista.

http://www.cotidianul.ro/index.php?id=3509&art=7725&cHash=6d3ccd6be9