Rozalinda on Thu, 22 Dec 2005 11:36:57 +0100 (CET)

[Nettime-ro] atacul d-soarelor asupra bisericii

Este regretabil ca unele femei nu sint maritate,
nebeneficiind astfel de statutul superior acordat de
catre patriarhat ?doamnelor? ? evident, este o dovada
a unei deficiente personale, chiar intelectuale, va
salut domnule Bulat pentru aceasta sesizare plina de
discernamint. Slava Domnului, exista inca cetateni
care stiu cum sa structureze in mod corect raportul de
putere intr-o discutie . Atentie d-soarelor: pina nu
primiti avizul vreunui ?domn? ar fi mai bine sa va
exprimati mai putin!!!

Institutiile nu numai ca ne apara, ci se apara ? prin
intermediul nostru. Este nobil sa luptam pentru
institutiile pe care le gasim demne de eforturile
noastre, sa le sponsorizam, hranim etc. Nu cred ca
este nevoie sa pastram o distanta critica fata de
aceste structuri, sa cultivam capacitatea de a
contesta sau interveni atunci cind sintem somati sa le
fim soldatei ? e bine chiar sa ne identificam cu ele.
Institutia exista pentru a se perpetua, si este
angajata intr-un razboi permanent cu tot ceea ce sta
in calea propriei expansiuni, propriei puteri ? adica
tot ceea ce se afla in afara ei. Deci orice opinie
venita ?din afara? trebuie sa fie considerata un atac
? un atentat real la bunastarea instituiei, resimtit
de cei ce o apara ca atac direct importiva lor. La
contra-atac, deci, stimati soldatei !!

Permiteti-mi sa transmit statului ortodox roman, cu
ocazia sfintului craciun national, numeroase
felicitari is un calduros ? URA! ?.

d-soara Borcila