integer on Tue, 20 Dec 2005 21:23:42 +0100 (CET)

[Nettime-ro] \\ the state legislates\mediates reality ... ca si google

>Din punctul
>meu de vedere, "d-soara joanne" s-o numi asa cand va
>va spune si ea "d-sorule vladimir".

fists are feminine ...

-
-
-

>stiti de cine ne APARA statul acesta, si numai uneori reuseste? de acei
>indivizi care nu cred in nimic, de oamenii fara constiinta, fara morala,
>fara datorii - cind omul este "deasupra" datoriilor, el devine capabil
>CHIAR de orice...

statul este nevoit sa apere pt. ca statul mentine un monopol asupra fortei
nu o face pt. indivizi - o face pt. a mentine monopolul.

in majoritates cazurilor nu este statul cel care
mentine o relatie civila intre indivizi dar indivizii intre ei
iiiiiin special in .ro ...

in tarile mai `avansate` puterea statului este mai avansata
adica indivizii sint si mai sclavi desi se cred mai liberi
- ca si porcul din cotet care crede ca atit timp cit se ingrasa o duce bine.

>iar ce priveste "vinzarea sclaviei" pot sa te asigur ca este mult mai dulce
>decit liber-cugetarea fara temei!

smiles. atit timp cit nu o alegi `sclavia` este intr-adevar sclavie.

joanne a spus ca `sclavia` ei este decisa de relatiile
dintre persoane reale nu abstractii peste abstractii, adica nu este sclavie.

si are dreptate.

>stiti de cine ne APARA statul acesta

de noi insine - de cine altcineva.

o civilazatie avansata nu are nevoie de stat / alte abstractii monumentale
/ grandioase / eroice / superioare / false realities assemblages

oricum competitia principala a bisericii este\o sa fie google

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

                                      |9|
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       |
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.m9ndfukc.org