jasmina carla on Tue, 20 Dec 2005 10:07:32 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] Atacuri impotriva bisericii

Poate este un defect religios sa zici"Cred in statul Roman si in toti sfintii lui" (din "Cred in Biserica Ortodoxa si in toti sfantii ei, apoi in Dumnezeu , Isus...)

Good job mister president!

Statul roman este format din indivizi care cred in totul sau macar in Dumnezeu, de oameni cu constiinta,cu morala,cu datorii, sub "datorii" omul devine incapabil de chiar de orice...

correct me if I'm wrong

Evident exista oameni care adora sa fie sclavi, mai mult decat sa gandeasca pentru ei insisi si sa actioneze ca atare. Sclavi care viseaza sa vanda sclavi, sclavi care isi adora stapanii si daca ar fi pusi in locul lor ar face exact la fel cu semenii lor, sclavi pentru o cauza nobila, ...

Who is the state of Romania?
Ki van a Roman allam?

From: vladimir bulat <vbulat@k.ro>
To: nettime-ro@nettime.org
Subject: [Nettime-ro] Atacuri impotriva bisericii
Date: Tue, 20 Dec 2005 09:37:55 +0200

d-soara joanne,

stiti de cine ne APARA statul acesta, si numai uneori reuseste? de acei
indivizi care nu cred in nimic, de oamenii fara constiinta, fara morala,
fara datorii - cind omul este "deasupra" datoriilor, el devine capabil
CHIAR de orice...

iar ce priveste "vinzarea sclaviei" pot sa te asigur ca este mult mai dulce
decit liber-cugetarea fara temei!

vladimir

joanne richardson <kadian668@yahoo.com> wrote: >--- vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote: > >> Solidaritatea cu locul de munca, >> pentru mine cel putin, >> nu este un cuvint gol. D-stra nu sunteti solidara cu >> universitatea care v-a >> angajat si in care predati? Daca nu, e grav! Pentru >> orice japonez sau >> neamt, ceea ce va spun aici este o axioma. > >d-le bulat, > >cred ca ati gresit cuvintul. solidaritatea exista >intre persoane in aceeasi situatie; este un sentiment >care leaga impreuna mai multi individuali. nu se poate >vorbi de solidaritate cu institutii birocratice care >iti exploateaza munca (universitatea, printre altele) >sau cu idei abstracte (statul, religia sau piata >libera - abstractii care din pacate au efecte prea >reale). cuvintul mai potrivit pentru astfel de >"solidaritate" ar fi sclavie. sau indoctrinare, daca >vrem unul mai blind. felicitari bisericii ortodoxe >pentru succesul cu care continua sa vinda sclavia >drept "constiinta morala," mai ales pe piata >intelectuala din romania. > >cu stima, >joanne > >> Repet: statul roman nu favorizeaza ortodoxia decit >> in masura in care APARA >> interesele, nevoile si constiinta morala a >> majoritatii ortodoxe a acestui >> stat. > >oare cine sint dusmanii de care ne APARA statul? > >__________________________________________________ >Do You Yahoo!? >Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around >http://mail.yahoo.com >_______________________________________________ >Nettime-ro mailing list >Nettime-ro@nettime.org >http://www.nettime.org/cgi-bin/mailman/listinfo/nettime-ro >--> >arhiva: http://amsterdam.nettime.org/ > > >

--------------------------------- Targul Online de Joburi . Participa si tu! http://www.myjob.ro/index.php?m=jobfair