Florian LIBER on Tue, 15 Nov 2005 18:58:07 +0100 (CET)

[Nettime-ro] la médiocrité éternelle

  Nu stiu ce aveti de imparzit dar am primit mesajul pentru tine, de la Nicholas, un curator excentric francez, aflat prin tavernele montrealeze. Probabil ca te considera un ganditor cu viitor.

  'Mme Drag DAVID est la fille de la schizophrénie labile de DIMBOVITZA de Bucharest et de l?aphasie stridente ! Question de culture ? Non ?
C?est TOI, la médiocrité éternelle.'

  Eu nu va mai mediez alte "masaje". Ma bucur sa vad ca si alte "personaje" in afara de noi, evreii (vorba curatorului),   sunt cunoscute in jurul lumii.
  FL