vladimir bulat on Fri, 21 Oct 2005 10:48:46 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-ro] el pueblo unido...

Sunt uluit, draga Cosmin!

de tot ce spui in privinta postarii mele, dar a acelei lui David Dragu...de
unde ti-a venit in cap ideea unei asa-parelnice fuziuni ce-ar putea
degenera intr-o "chermeza fascistoida"! E o temere fara temei,
crede-ma...intuiesc, sper, bine mediul public din Romania, si anemia lui nu
degenereaza in chiar nimic!

In privinta Hagiei Sophia, pot spune ca e o problema de optiune, iar
"iresponsabilitatea si tembelismul politic" caracterizeaza mediul nostru,
nu cel international, cel putin - in acest caz. Tine de insasi istoria
Turciei moderne acest subiect...Eu cred ca tu nu-ti dai prea bine seama de
nuantele ce le implica acest proiect, din moment ce-l tratezi cu atata
detasare si supeficialitate. Te pripesti sa vezi vrajitoare si acolo unde
chiar nu sunt! O biserica - si una din cele mai importante ale
crestinatatii matriciale - transformata in moschee, poate si trebuie sa se
reconverteasca in ceea ce a fost dintru inceput...miza e una mult mai mare
decit iti poti tu da seama acum. Oare de ce valorile UE (cu toate scaderile
unui proiect u-topic!) nu s-au plamadit totusi in inima Islamului?, ci
anume in lumea crestina.

N-are nici un rost sa-ti insiruiesc setul de probleme cu care se confrunta
Turcia actuala, de la bilbele jenante ale guvernului pina la desconsiderara
curzilor, a drepturilor omului, si pina la nerecunoasterea oficiala a
Masacrului armenilor din 1915...

Si care ar fi, in opinia ta, treburile alea mai bune ce le are de facut
comunitatea internationala???

As putea sa-ti dau mai multe referinte, daca Subiectul te preocupa
intradevar.

succese,

vladimir