Elena Ghitescu on Mon, 1 Aug 2005 10:40:09 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Festivalul de jazz - Garina 2005

Domnule Bulat,

Nu pot sa ma impiedic sa fac o precizare care mie imi pare foarte importanta.
Sunt nume dintre cele mai mari la fesitvlul de la Garina, si anume Mike Stern. Mike Stern este o referinta in chitara de jazz din ultimii 20-30 de ani. E unul din jazz-manii cei mai importanti. E prezent pe scenele de jazz cele mai faimoase la ora actuala.

Pentru a afla mai multe despre el, va recomand un site foarte bun : www.allmusic.com, si cautati Mike Stern, asta ca sa nu ma mai lungesc eu aici cu povesti.

Regret ca nu pot si eu sa merg acolo, dar le doresc tuturor spectatorilor festivalului sa profite bine.
Elena

From: vladimir bulat <vbulat@k.ro>
Subject: [Nettime-ro]
To: nettime-ro@nettime.org

In 2003 am fost la acest festival, si va sigur ca locul este minunat,
organizarea cam la fel, si merita efortul deplasarii pina acolo. Plus
de
asta, Muntii Semenicului...Chiar daca nu vor fi in acest an nume mari
de
muzicieni, contactul cu mediul [satul, peisajul, amprentele unei tabere
de
sculptura de demult, oamenii locului] de acolo e mereu binevenit!

Toate detaliile legate de acest fesival se pot gasi pe site-ul
organizatorilor:

http://www.garana-jazz.ro/

ochiul de veghe,

v.