vladimir bulat on Wed, 30 Mar 2005 11:22:39 +0200 (CEST)

RE: Re: [Nettime-ro] "Muzeul de Pictura"

Invit pe toata lumea interesata de acest subiect - arta sub totalitarism,
si in speta varianta ei romaneasca - sa urmareasca miine, 30 martie,
emisiunea "Arta vs. Arta", moderata de Cristina Modreanu. Pe TVR Cultural,
la ora 20.30. Producator: Lorelei Mihale.

Invitati:

Vladimir Bulat
Cosmin Costinas
Florin Tudor

Problema mea personala este chiar formatul emisiunii, in acest caz - cine
va fi impotriva cui?

p.s. va rog sa scuzati ordinea numelor, dar le-am rinduit in ordine
alfabetica, fara nici o alta conotatie.