Daniel Balanescu on Tue, 15 Mar 2005 08:39:06 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Furtul acceptat! (No Coment !)

in urma cu citiva ani niste americani au folosit timp
de un an ,ca fundal la un web site ,o lucrare de a
mea. am reusit  sa-i conving sa renunte . in rest
,cred ca n-are rost sa discutam atita timp cit aici nu
sint respectate atatea alte drepturi cetatenesti. este
de apreciat totusi initiativa!imi cer scuze,dar eu
unul ,nu ma simt in stare sa mai particip la asa ceva.
numai bine si succes!
--- vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:

www.hai.ro/DBalanescu/index.htm ,  www.artework.com