perjovschi dan on Wed, 23 Feb 2005 13:14:07 +0100 (CET)

[Nettime-ro] dezvaluiri pentru observator

Pentru cei care au ramas mirati, pentru cei care nu stiu, se fac ca nu stiu sau pur si simplu n-au bagat de seama, Daniel Knorr a fost prezent in Romania intr-un numar al revistei Balkon (insertul cu tineri fotografi, proiect ulterior transformat in expozitie pentru Galeria Noua Bucuresti) in revista IDEA Arta si societate penultimul numar (sectiunea galerie) si a participat la unul din festivalele Periferic din Iasi.
Attila Tordai l-a curat pentru proiectul Unstable narratives la Hartware Medien und Kunstverein din Dortmund.
Despre proiectele lui intrebati deci IDEA din Cluj si Vector-Periferic din Iasi.
La Ministerul Culturii gasiti un catalog al lui Knorr editat cu ocazia expozitiei personale la muzeul Volkwang din Essen din 2002.
Alte detalii gasiti si la http://www.artnet.de/artist/26560/Daniel_Knorr.html

dan perjovschi

ps. Daniel Knorr a fost introdus pe scena de arta romaneasca de catre CAA Arhiva de arta contemporana la sugestia lui Antoni Muntadas care i-a fost profesor la Hunter College New York.

cosmo@cosminnasui.com wrote:
Revista "Observatorul Cultural" isi reincepe aparitia in luna martie. Al doilea
numar al revistei va avea o ancheta pe tema Bienalei de la Venetia. Va rog cu
aceasta ocazie pe toti cei care au pareri despre proiectul cistigator care va
reprezenta pavilionul romanesc intitulat “European Influenza 2002-2005”, semnat
Daniel Knorr, sa isi exprime punctul de vedere si sa participe la dezbaterea de
pe nettime-ro@nettime.org.
Avind in vedere acest lucru cer permisiunea autorilor de a publica textele
rezultate in aceasta dezbatere in revista "Observatorul Cultural".
Multumesc anticipat si dezbatere furtunoasa
Cosmin Nasui
Ca punct de plecare in discutie marturisesc ca la aflarea proiectului cistigator
in care Romania va prezenta un pavilion gol am ramas mirati impreuna cu colegii
dn redactie si fara prea multe cuvinte asteptam dezvaluiri....