Ludovic Skultety on Fri, 18 Feb 2005 13:18:29 +0100 (CET)

[Nettime-ro] important

Intru si eu, in sfirsit. Sper ca ce voi transmite e suficient de important pentru a merita atentia dumneavoastra.
Televiziunea Pax si-a dat jos sutana si, incet incet, trece spre cele (mai) lumesti. Printre ele, si arta plastica. Vrem sa promovam (in special) tineri artisti. Vom face cite un filmulet de 7 sau 12 min (eventual 26, sau mai mult, daca e cazul si ne-o va permite tehnica, programul etc.). Deci, artisti, pregatiti-va, caci vi se pregateste ceva! Astept propuneri (argumentate) atit din partea artistilor, a grupurilor, cit si a galeristilor, muzeografilor etc. Propunerile vor fi discutate. (Ele vor trece intii pe la mine, apoi, din pacate, prin filtrul directorului de programe, care, insa, se pare, ca e destul de deschis. Spun destul, caci bineinteles, vor fi evitate lucrurile extreme, foarte socante etc. In ce ma priveste, voi fi avocatul lucrurilor de calitate, oricit de socante vor fi.) In acelasi timp, voi cauta si eu, pe cit imi permite timpul, artisti pe care sa-i promovam.
Deci, cine este interesat, astept propuneri (ilustrate, daca se poate). Anuntul meu se adreseaza absolut tuturor! Dati sfara in tara.
Cu deosebita simpatie pentru (toti) userii nettime, Ludovic Skultety
adresa e-mail: rhizome73@yahoo.com
tel: 0727 86 87 83