vladimir bulat on Fri, 18 Feb 2005 08:29:14 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Mesaj de la Carmen Barbulescu in problema BOR

La rugamintea doamnei Carmen Barbulescu, desi intial acest mesaj imi era
mie personal adresat, il lansez pe lista, spre a atrage atentia asupra unei
mase mai largi [adica a unei solidaritati] care face ceva concret in tara
asta:))))

vladimir

carmen barbulescu wrote:
>nu cred ca problema imixtiunii excesive a bor in treburile statului se
poate ataca frontal, ci dimpotriva, punctual. din motivele pe care tocmai
le-ati enumerat, domnule bulat.
>actiunea salvati parcul carol nu a fost de fel una hei-rupista. organizat
de solidaritatea pentru libertatea de constiinta proiectul a avut un buget
infim - daca ati fost la vreun miting in parc, poate ati remarcat bannere
scrise de mana cu bete confectionate din mopurile pentru spalat pe jos, sau
steguletele facute din betigase cumparate de la vanzatorii de vata de
zahar. actiunea a fost sprijinita de societatea civila, de presa, dar e
drept, nu ar fi avut finalitatea stiuta daca nu castiga basescu alegerile.
nu uitati ca LEGEA de amplasare a catedralei in parcul carol, intr-o totala
sfidare a altor legi si a constitutiei, fusese trecuta prin parlament si
promulgata de iliescu, cu putin inainte de a-si termina mandatul.
>salvati parcul carol e prima reusita certa a solidaritatii societatii
civile impotriva abuzurilor bisericii si statului. alte actiuni prin care
solidaritatea pentru libertatea de constiinta incearca sa limiteze
amestecurile bor in stat puteti gasi la www.humanism.ro