Attila Tordai-S. on Wed, 2 Feb 2005 10:54:45 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Re: [incepem] Critica in Romania

Cosmin, nu vad de ce ar fi discutabil etic acel articol? Numai fiindca Alina (-
cu toate ca participa la un modul al proiectului-) critica demersul curatorial
al Mariei Rus Bojan?
Maria Rus Bojan stia ca Alina va scrie pentru revista IDEA un text despre SHAKE
THE LIMITS (stiai si tu). Daca nu este etic ca a scris critic, inseamna ca
asteptarile erau sa fie publicat (sa apara) un text exclusiv elogios. Revista
IDEA nu poate sa-si permita asa ceva.

Attila

Attila Tordai-S.
editor IDEA arts + society,