bogdescu on Sun, 16 Jan 2005 10:50:05 +0100 (CET)

[Nettime-ro] errata la "contra academiei" etc

Un PS la mesajul meu precedent.

Interventia mea n-ar fi completa daca n-as mentiona ca am avut si o
colaborare _excelenta_ pe linie academica in Romania: cea cu Clujul.
Am adus acolo cadre didactice din afara Romaniei de doua ori (o data 2
persoane, a doua oara una). A fost o experienta reusita din toate
punctele de vedere.
Poate ca cea mai buna dovada a reusitei este ca una din studente a
devenit o colaboratoare de durata a invitatilor - este vorba de Barbara
Bartos, pe atunci in anul terminal la sectia de grafica - acum artista
la San Francisco.

BA