vladimir bulat on Wed, 1 Sep 2004 17:04:34 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Despre "Derizoriu"

Se pare ca exista persoane carora judecata mea, conform careia evenimentele
de arta contemporana din Romania, au un caracter "derizoriu", pare destul
de fortata si nedreapta!
Consider ca evenimentele de acest gen din Romania au un prea mic impact
international, "rasunetul" lor este aproape nul - de aici, insignifianta
lor!
Orice proiect se face cu efort(financiar, logistic, conceptual etc.), dar
asta nu justifica ORICE rezultat.

O Bienala de arta contemporana exista in Romania, la Iasi. Asta nu inseamna
ca nu mai poate fi si o a doua, in chiar capitala tarii. Este salutar
curajul Fundatiei META de a o face, precum si a co-organizatorilor care o
sustin. Nu e lucru usor, de aceea rezultatul se doreste cit mai
pozitiv...Trebuie discutat foarte serios si logic despre astfel de lucruri,
chiar daca impactul lor international va ramine, ma repet, unul
"derizoriu".

ochiul de veghe,

vladimir bulat

Vreau sa-mi inregistrez CV-ul la BursaMuncii!
Vreti sa publicati oferte de munca? Noi avem solutia!
Lasa profesionistii sa lucreze pentru tine!
http://www.bursamuncii.ro