calin on Wed, 7 Jan 2004 21:17:18 +0100 (CET)

[Nettime-ro] problema cu sarbatorile

stimate Al. Patatics,

asa cum am mai vorbit la telefon s-a tot trimis pe aceasta lista, cam din
10 decembrie incoace de catre staff-ul MNAC un anunt referitor la
expozitia Arhitectura Emotionala, gazduita de Kalinderu Media Lab. Desigur
ca pozitia mea e fragila aicifiind autorul expozitiei, dar totusi
indraznesc sa ma mir de ce oare acest anunt a fost "moderat" si mai ales
de ce, dupa discutii telefonice menite sa amelioreze handicapurile
internetice ale nettime-ro, acest anunt continua sa nu apara pe lista.

daca tot a devenit nettime-ro o lista de anunturi, atunci fiti cel putin
consecventi si lasati sa treaca si materiale care se ocupa de arta
contemporana a altora, nu numai a unora. nu?

in rest, sunt  curios de cat timp veti avea nevoie ca sa moderati mirarile
mele.

altfel, un an bun la toata lumea, si fara moderatiune.