Dominic on Tue, 6 Jan 2004 08:53:06 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] LA ANIVERSARA - 1 AN DE ALTERMEDIA

La multi ani si Saantate,putere de munca!Avem mare nevoie de voi!
dominic dembinski
  ----- Original Message -----
  From: AlterMedia
  To: nettime-ro@nettime.org
  Sent: Friday, December 19, 2003 1:27 PM
  Subject: [Nettime-ro] LA ANIVERSARA - 1 AN DE ALTERMEDIA

  Dragi prieteni,

  Pe 16 decembrie 2003 serviciul independent de presa AlterMedia
  Romania a implinit un an de la infiintare. Un an de eforturi
  dezinteresate material, depuse de cativa oameni care au inteles sa
  rupa din timpul si resursele lor banesti, pentru a ajuta cu entuziasm
  la construirea unicei voci cu adevarat alternative in mass media din
  Romania. Rezultatele incep sa se vada. In fiecare luna, aproape 5.000
  de oameni satui de mirifica lume a stirilor de la Antena 1 sau ProTV,
  ori de entuziasmul grotesc al mijloacelor media guvernamentale, intra
  pe internet si citesc stirile difuzate de AlterMedia. 500 de abonati
  primesc regulat buletinele informative AlterMedia continand cele mai
  importante stiri din ultimele zile.

  Iata un scurt bilant al acestui prim an de existenta:
   - aproape 900 de stiri si comentarii, integral in limba romana,
  impartite in 20 de categorii, preluate din cele mai diverse surse;
   - articole de opinie, prezentand puncte de vedere originale,
  ale colaboratorilor nostri;
   - corespondente exclusive venite de la romani din alte tari,
  din Europa si din America de Nord;
   - circa 100 de buletine de stiri trimise cu regularitate prin
  intermediul mailing-listului;
   - luari de pozitie si participarea la campanii "off-line"
  precum opozitia la noua Constitutie propusa de clasa politica.

  Am primit numeroase semnale, cateva chiar din randul presei
  romane "mainstream" care ne-au incurajat sa ne continuam munca.
  Tuturor celor care ne-au incurajat si sprijinit le multumim, dupa cum
  le suntem recunoscatori in egala masura criticilor constructivi.
  Intrucat aproape nici unul dintre colaboratorii permanenti ai
  AlterMedia nu are studii in domeniul jurnalistic, am comis si
  greseli, din care avem pretentia ca am invatat. Ne-am straduit sa
  imbunatatim produsul muncii noastre si sa ramanem consecventi
  principiilor care ne-au ghidat de la inceput.

  AlterMedia a fost de la infiintare un serviciu gratuit, bazat
  integral pe voluntariat. Nu suntem platiti si nu percepem nici un fel
  de taxe pentru expedierea regulata a buletinelor informative, iar
  preluarea de catre altii a stirilor si comentariilor noastre este
  libera si neconditionata, ca forma de protest fata de confiscarea
  adevarului mediatic de catre oligarhii din presa oficiala prin
  cenzura banului. Am considerat si consideram ca mass-media trebuie sa
  apartina si sa serveasca publicul larg si nu un grup restrans de
  interese.

  De la bun inceput, am incurajat vizitatorii sa participe in mod activ
  la procesul descoperirii adevarului, mergand pe urma informatiilor
  furnizate de diverse surse. Mizand pe caracterul interactiv al
  AlterMedia, am reusit inchegarea unei echipe inimoase de colaboratori
  din tara si strainatate, care ne furnizeaza informatii si
  corespondente, ne ajuta cu traduceri si redactari de materiale.

  Cei 5000 de vizitatori lunar si 500 de abonati reprezinta un inceput
  promitator. Pentru anul 2004, echipa AlterMedia promite tuturor -
  atat simpatizantilor cat si detractorilor sai - importante surprize.
  Ca orice surprize, acestea vor fi trecute sub tacere pana la momentul
  oportun.

  Intr-un climat media dominat de interese financiare sau politice,
  AlterMedia Romania este o creatie independenta si necesara, nascuta
  din dorinta oamenilor de a vorbi liber.

  Coordonator general,
  Bogdan Stanciu