Coronius TheAlchemist on Fri, 4 Apr 2003 02:59:16 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Fw: Arta pe cont propriu in ziarul Adevarul

>From: "calin" <calin@xs4all.nl>
>To: <nettime-ro@nettime.org>
>Subject: Re: [Nettime-ro] Fw: Arta pe cont propriu in ziarul Adevarul
>Date: Thu, 3 Apr 2003 11:15:58 +0200
>
>buna dimineata nettime-ro!
>
>e primavara si ca intotdeauna in acest anotimp, listele sunt inviorate de
>dansul hormonal al cate unui fost lurker ce isi face vant si trimite in
>dreapta si in stanga curajoase diatribe anonime.
moderatorii sunt intotdeauna fericiti in aceste momente, cand munca lor
> [...]
>unii se vor mira elegant de mojiciile altora, iar altii se vor intarata si
>mai tare la politetea perceputa ca blegenie a celor de mai inainte. si tot
>asa, pana cand sau cineva va sari peste cal si va trebui "moderat", sau
>enervarea se va stinge de la sine, sub presiunea necesitatilor zilnice.
>
>e interesant cum delirul verbal a redevenit bilingv in ultimii ani.
>nemuritorele Rica Venturiano is back, cu un angel radios tatuat pe pieptu-i
>de june tanar. deci nu va facetzti griji - pacea mondiala and the axis of
>evil, ma rog frumos, sunt pe maini dibace.

Caline, dupa ultimele descoperiri in endocrinologie,chestia cu "dansurile
hormonale" primavara(cel putin in ce priveste BARBATII,care se pare ca in
general au o intensificare a activitatii sexuale/hormonale/sau cum vrei tu
sa-i spui.. la sfarsitul verii/inceputul toamnei) e un mit;prin urmare ,se
pare,vorbesti din carti,nu din experienta.Apoi,ceea ce imi scri tu aici nu
face decat sa confirme ceea ce stiam deja.Vad ca vorbesti ca un activist de
la cadre,pe vremuri ,care foloseste NEWSPEAK-ul
romanesc."Conformism"="politete"......"pupincurism"="eleganta"
De asemenea,esti deosebit de previzibil si plicticos.Incerci sa fi spiritual
folosindu-te de nenea Iancu,intocmai precum un diriginte frustrat sexual din
timpurile lui "Ceausescu fucking bastard"(cum il descria Kirk Hammet de la
Metallica pe fostul tau sef de partid si de stat).
Vad ca deja ma ameninti ca voi fi "moderat",nimic nou in ce priveste
caracterul tau;in continuare incerci sa suplinesti lipsa de inteligenta prin
demostratii de forta.
  Inteleg ca ai vrut sa fi spiritual..........de ce n-ai reusit??????
Asta-i tot ce poti?Imi vii cu O Noapte Furtunoasa,ca un licean acneic de la
unul din glorioasele licee industriale de pe vremuri?
Nu stiu daca ai aflat dar suntem in 2003..........
Si te rog,nu-mi povesti fanteziile tale sexuale cu pieptul meu tatuat......
nu ma intereseaza.......nu sunt gay......cred ca ma confunzi cu vreun amic
de-al tau......

"ANTIAMERICANISMUL ISI ARE ORIGINEA IN IMPOTENTA SEXUALA"