Dan Masca on Thu, 3 Apr 2003 08:29:19 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] un articol din ZIUA

Coronius,
am inteles ce ai vrut sa spui prin "No Justice , No Peace !" , iar
explicatia ta o consider o lectie de istorie si nu numai .

Sunt de acord cu viziunea ta si adevarul este ca si cred in acest gen de
comportament , care pe termen scurt poate sa dea impresia ca duce la o
pierdere de imagine, popularitate etc.
Pe termen lung , este clar ca este atitudinea care dezvolta lumea.

Zilele trecute , m-am uitat vreo citeva minute la un post romanesc axat pe
stiri , iar o femeie, asa zisa "analist militar" , zicea ca irakienii nu ii
iubeste pe americanii si englezii invadori pentru ca  aceasta coalitie nu a
luat in calcul ca irakienii sunt orgnizati in triburi , au viata lor
deosebita si nu vor sa fie "deranjati" .

Am ramas socat . Intr-o tara ca IRAKUL , care are o istorie veche de cind
lumea asta , cu  petrolul mult si ieftin primit de la Allah, se vorbeste de
triburi in anul de gratie 2003, ca fiind ceva ce nu trebuie deranjat ?

In concluzie sunt de acord cu pozitia ta , dar totusi nu imi permit sa fiu
asa de dur pe listele de discutii ;) .

Traiesti prin Romania ?

Cu respect ,
Dan MASCA