Dan Masca on Tue, 1 Apr 2003 11:52:19 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] un articol din ZIUA

Nu cred ca vreun om normal de pe axeast alista agreeaza razboiul , dar cred
ca sunt prea mic sa pot sa fac ceva concret.
Singura mea sansa este sa ma duc la vot de cite ori mi-i se cere .
La fel fac si americanii si altii asa zis occidentali.
Cei care ies au puterea sa faca ce vor cu puterea mea data .

NU stiu si nu am aflat de un alt sistem politic  mai bun pina acum decit cel
occidental .

Sunt multe pareri pro si contra SUA , dar stiu un singur lucru : decit cu
rusii si oamenii lor "buni" , mai bine cu americanii si oamenii lor "rai" .

Nici un argument contra Americii , nu imi va putea schimba parerea ca rusii
poarta vina pentru multe lucruri nelalocul lor , care au degenerat in
confruntari .

Un colistean zicea : " NO JUSTICE, NO PEACE !"
Asa sa fie ?

Un articol interesant din ZIUA :
http://www.ziua.net/docs/9315.html

Filiera Moscova

Acum o luna, Evgheni Primakov a avut intalniri secrete cu Saddam, la
Bagdad, din ordinul lui Putin, dezvaluie presa rusa * Agenti ai
spionajului de la Moscova ii consiliaza zilnic acum pe generalii
irakieni * Celula ruseasca de la Bagdad numara peste 100 de agenti,
printre care si din spionajul militar GRU * Astfel, generalii lui
Saddam au acces la baza de date a Ministerului Apararii de la Moscova
si la satelitii de spionaj ai rusilor * Legatura dintre Primakov si
Saddam are peste 30 de ani vechime si profitul scos de ambele parti
din aceasta se masoara in multe milioane de dolari * Irakul a fost
singura tara non-comunista in care KGB nu spiona * URSS, si apoi
Rusia, a furnizat constant armament Bagdadului, chiar si in plin
embargo * Kremlinul, prin Primakov, stie de programul irakian de
dezvoltare a armelor chimice, biologice si nucleare