vladimir bulat on Fri, 21 Mar 2003 06:49:14 +0100 (CET)

[Nettime-ro] tradarea intelectuailior

groaznica in aceasta conjunctura de scindare a intregii lumi(si a
decrepitei Europe) mi se pare implicarea tocmai fatarnica implicare
politica a intelectualilor, care mereu a stiut sa aleaga partea proasta,
cea mai penibila solutie...cred ca asa a fost mereu...iar razboiul care s-a
declansat si se produce la mai bine de 2500 km de noi, in buna parte, li se
datoreaza. Intelectualii tradeaza - a remarcat-o inca J. Benda la inceputul
secolului trecut - iar acest lucru devine deja general valabil. Exista
lucruri in care ei nu se cade sa se bage, iar razboiul este unul din ele.
Acum, e prea tirziu ca tocmai ei sa mai propuna solutii, acum - armele,
avioanele si propaganda vor <dialoga> din plin. Universitarii
antirazboinici americani si de aiurea  s-au dovedit ineficienti si imuni de
data asta!...
cu tristete,
vladimir

K Free E-mail http://www.k.ro/