mircea lacatus on Thu, 13 Mar 2003 10:31:12 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Politicä cu delicatese...

dragä horea nu shtiu altzii cum sunt dar pe mine mä afecteazä in continuare orice veste primitä din tzarä mai eles cand e vorba de culturä economie shi nu in ultimul rand politicä asha cä eu mä bucur dacä din cand in cand ne mai informezi cu cate ceva sigur in mäsura in care timpul itzi permite e frumos ce s-a intamplat la bucureshti lantzul uman etc insä mircea dinescu se inshalä atunci cand afirmä ca romänii s-au solidarizat pentru prima oarä abia acum shi cä panä acum nu s-au solidarizat decat hotzii face o mare nedreptate celor care s-au solidarizat cu adevärat in decembrie obzecishinouä si in lunile care au urmat nu mai vorbesc de piatza universitäzii mircea dinescu a uitat oare cä atunci cind tzara avea mai mare nevoie de o solidarizare a noilor forte democratice in lupta impotriva criptocomunishtilor care cel dintai era iliescu prin februarie nouäzeci cind seniorul corneliu coposu incerca bätran de ani shi trecut prin iadul comunist sä explice natziunii ce e cu adevärat bun pentru tzarä in momentele acelea el mircea dinescu facea pe mäscäriciul ishi sufleca manecile la pulovär shi se lovea cu palmele peste urechi de radeau totzi tembelii shi seniorul täcea shi ashtepta cu räbdare sä se facä linishte sä poatä continua shi acolo fatzä in fatzä cu feseneul ashtepta sä-i vinä randul cu räbdarea cu care opt ani a stat la izolare färä sä vorbeascä cu cineva shi shaptesprezece ani in inchisori comuniste shi atunci ashtepta sä-i vinä randul in vreme ce iliescu i se adresa cu dumneata shi el lui iliescu cu dumnevoasträ shi iarä mircea dinescu fäcea pe mäscäriciul shi iliescu ridea satisfäcut pe sub botul lui de caine shi corneliu coposu privea in jos shi sufletul ii plangea mai tare decat la sighet la gherla la aiud la jilava shi langä iliescu mai stäteau täcutzi de-a stinga shi de-a dreapta caramitru shi plesu in van vorbesc acum frumos patetic ca la rampä duios filosofic shi genial poetic cam tarziu atunci cind trebuiau sä fie de partea celui bun de partea sfantului corneliu coposu ei ca nishte clar väzätori au stat de partea celui räu a diabolicului de iliescu vorba unui boier care striga desperat cu osutä de ani in urmä nu bägatzi iliescul in parlament cä se duce tzara de rapä mircea dinescu incepuse bine avea mari sanse sä devinä un erou insä s-a innecat ca äla la mal a dat cu bata-n baltä shi s-a cam murdärit pe straie acuma vorba ardeleanului dupä ploaie kepeneag sau dupä räzboi multe piepturi se dezvelesc de acum se cam cade dintr-o dilemä intr- alta mai däm aiurea cu capul de arlechini shi zgribulim in pätura rece a metaforelor citadine... dragä horea m-am cam incälzit te rog sä ma iertzi dar am fost martorul acelor evenimente shi priveam neputincios la ce se intamplä shi plangeam cind vedeam ticäloshia prezentatä la tv drept virtute shi cei pe care ii veneraseräm studenti fiind ne-au dezamägit atunci dar tu de sigur cä eshti de altä pärere shi m-as bucura sä o stiu shi eu (noi) shi desigur puntea...