Mickey Maus on Wed, 12 Mar 2003 10:09:24 +0100 (CET)

[Nettime-ro] A35 - ultima data

Michimaus îshi cere scuze in mod oficial pe aceasta cale pentru nerespectarea unor fapte de istora artei contemporane (80ishtii) shi punerea lui Dan Perjovschi cu debutul sau la A35 (unde banuiesc ca tot a expus cand a venit Bucureshti) -
da' nu asta era ideea: ideea ar fi ca, pe cand mutarea de la Orizont la Eforie a fost un pas inainte clar (dpdv al spatziului, cel putzin) pentru A35 (shi sper ca lumea e de acord ca nici nu exista termen de comparatzie intre beciurile de la Orizont shi spatziul Eforiei), mutarea galeriei de acolo unde inca e in alte beciuri este la fel de clar o downgrading.
Eu sunt cam departe de situatzia in sine, shi ultimele shtiri/zvonuri ajung cu o mica intarziere, dar din cate am auzit/citit A35 nu e numai pe punctul de a fi mutat - poate sa dispara complet.
Sau poate sa fie pur shi simplu netralizat complet, ca alte galerii unde nu s-a intamplat nimic atat amar de vreme. Lumea mergea la A35 nu numai pentru ca putea expune linishtit, ci shi pentru ca spatziul era numai bun.
Nu shtiu cata lume din cei pe care îi cunosc eu ar fi doritori sa expuna la Hanul cu Tei, in hruba (poate doar daca UAP va pune acolo o instalatzie de lumini cum se cade - poate ca deja a pus, de cand n-am mai trecut pe acolo).
Daca e sa se supere cineva, stimatzilor shi iubitzilor, atunci ar trebui sa se supere TOATA lumea.
Dar poate ca sunt numai suparat, shi asta ca sa nu fiu shi mai dezamagit, shi nu vad situatzia cum trebuie.

M.M.
(shi cu asta chiar nu mai zic nimic referitor la subiect, fiindca in loc sa fiu suparat, voi fi pur shi simplu nervos shi irascibil).