Mickey Maus on Tue, 11 Mar 2003 09:15:25 +0100 (CET)

[Nettime-ro] At 35 - Adio!

Stimata shi prea iubita Lista,
tot elanul meu de shoricel dezamagit (asta ca sa nu fiu furios) s-a dus pe rāpa... Nu shtiu de ce aveam eu impresia ca poate mai multa lume ishi va exprima frustrarea (supararea), pe care sunt siguri ca o simtzitzi, stimatzi shi prea iubitzi colegi, in legatura cu A35. Vad ca sunt doar eu, care oricum sunt un fel de shobolan nou prin lista, shi nu prea contez. Nu ma ashteptam ca lumea sa fi inceput acuma sa scrie shi sa plānga intr-o veselie: "vai, se duce A35 de rāpa!!"
Dar nici asha tacere, muly iubitzilor.... :-(
Singurul care s-a exprimat referitor la chestiunea asta e Dl. Perjovschi, caruia sigur īi pare rau de ce urmeaza sa se intample cu Atelierul unde shi el, ca multzi altzii, shi-a facut debutul shi unde apoi a avut expozitzii de maturitate.
Hai, va rog, poate numai pentru placerea mea de shoricel, sau ca sa enervatzi pe careva de la Uniune (unde sigur este cineva caruia īi pare rau de Atelier. Da, da! Chiar acolo!!!), scrietzi shi voi o scrisoare de adio. Cel putzin 75% dintre noi, cei de pe lista, se vor despartzi curand de locul unde au aparut pentru prima data in fatza unui ochi critic, shi nu numai in fatza celui al colegilor shi al profului de la atelier.

La revedere, A 35! Sper sa te reincarnezi intr-un loc placut - ai avut o karma buna in timpul vietzii.

M.M.
(chitz-chitz-chitz, primavara gri...)