Iosif Kiraly on Mon, 3 Mar 2003 17:53:07 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Adio "artphoto"!

Dupa o serie de dispute si dezamagiri cauzate de realizarea "artphoto",
am hotarat sa ma retrag din bordul revistei si site-ului cu acelasi nume.
Am acceptat sa ma alatur acestui proiect si am convins si pe altii sa o
faca, considerand ca editarea unei astfel de publicatii necesare spatiului
romanesc (fie ea pe web sau printata) trebuie sa fie rezultatul unei
colaborari in care deciziile se iau prin consultarea tuturor membrilor
bordului, daca un astfel de bord exista, iar daca o decizie nu poate fi
luata prin consens, ea va trebui luata prin vot majoritar. Nu admit insa ca
dupa ce deciziile au fost luate, aceastea sa fie incalcate daca ele nu
corespund intereselor personale ale unuia din membrii respectivului bord.
Cu toate ca sunt multe stangacii si lucruri scapate de sub control care au
aparut atat in cele doua numere tiparite cat si in varianta de pe web, nu ma
dezic de ceea ce am facut pana acum in cadrul si pentru artphoto. Consider
insa ca aceasta publicatie nu se indreapta spre o directie pe care eu sunt
dispus sa o mai urmez. De aceea, imi retrag orice sprijin si as vrea ca de
acum inainte, numele meu sa nu mai fie asociat in nici un fel cu acest site
si nici cu revista artphoto sau editorul ei dl. Razvan Ion.
Nu impartasim aceleasi valori artistice si in nici un caz aceleasi valori
morale.

Iosif Kiraly