noroc bun on Wed, 15 Jan 2003 19:07:03 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] sleep good!

 lgfrth68u92485^9Raspunse necunoscutul de dupa deget,
cine isi aminteste motivul acestei liste, putem sa
vorbim despre intentii, si tot acolo ajungem daca este
necesar se vorbeste daca nu nu.( dar puetm sa discutam
despre cum ar trebui sa discutam, dar atunci ar trebui
sa schimbam intreg sistemul de invatamant romanesc )
 Si Dan avea dreptate, mastere, rezidente ma
intereseaza mai mult decat discutii goale despre ce si
cum si ce ...
 Eu scriu acum ca ma plictisesc, si inevitabil iau
micul dejun pe computer,
 As vrea sa stiu  aveti ceva informatii despre Romania
la Bienala de la Venetia urmatoare, ...,
 Sau sa discutam despre spatiile de expunere din
Romania, ce posibilitati  se ofera, ce bani, cat
profesionalism, chestii de genul...
Si plecare ?

=====
Nita Mocanu, artist vizual