Mihai Burlacu on Sun, 25 Aug 2002 11:51:21 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] D11, M4 & MB

Draga Vladimire!,

Probabil ca atunci cind MANIFESTA X va fi organizata in Romania, lista va fi la fel de "plina" de mesaje cum este si acum. Cred! Nu sunt sigur!
Astea sunt ultimele zile ale mele in Germania. Peste citeva zile ma voi intoarce in Romania.
Am venit aici ca sa "DOCUMENTEZ" MANIFESTA. A fost interesant. Insa, daca plec cu ceva de aici, plec cu imaginile care mi-au ramas in cap de la expozitia lui Barney, de la muzeul Ludwig din Koln. Cine mai e prin Germania ar trebui sa faca un efort sa ajunga si prin Koln sa-l vada pe Barney. Pacat ca nu am avut voie sa fotografiez. A fost singura expozitie unde ca fotoreporter nu mi s-a dat voie sa fotografiez.
Kunst über alles,
mihai burlacu