Alexander Lefter on Sun, 19 May 2002 19:16:29 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Re: Intrebare lunga partea a doua

As avea o propunere , pt artisti romani hotarati sa
ramana in Romania, deocamdata, si care cauta
sponsorizari pt proiecte in Interactive Media .
Eu locuiesc , de bine , de rau, in Canada, unde sunt
ceva mai multi bani pt arta contemporana, inclusiv
digital art, new media, video instalatii etc
Deocamdata sunt intr-un curs de Interactive Art and
Entertainment, dar din septembrie caut un colaborator
pt un nou proiect. Oleaca de programare stiu, ceva
pareri in domeniu am, asa ca le putem schimba fie pe
cale electronica, fie la vara, in iulie-august, cand o
sa fiu in Bucuresti.