Desk on Wed, 9 Jan 2002 08:29:02 +0100 (CET)

[Nettime-ro] FW: [romania_eu_list] Cracovia

-----Original Message-----
From: Floriana Filip [mailto:Floriana.Filip@cdi.pub.ro]
Sent: Tuesday, January 08, 2002 1:03 PM
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Subject: [romania_eu_list] Cracovia

Va urez un an nou frumos si activ! Pace si bucurie in suflet!

Tin sa va comunic ca a aparut de 2 zile informatia legata de 5th EC Conference Cultural Heritage Research. Ea poate fi accesata lawww.heritage.ceti.pl.

"We are broadly promoting the conference trying to reach people and institutions which could be interested. These encompass researchers - scientists,  end-users, owners of the historic buildings, practitioners - conservators, enterprises - manufacturers and suppliers of equipment and services, local and national administrations, city authorities, public and private organisations responsible for the management, exploitation and maintenance of the cultural heritage. "

Eu sunt persoana de contact pentru Romania si am sarcina de a face lista de e-mail si adresa postala cu persoanele cu activitate tangenta si interes fata de subiectul conferintei (specificate in pasajul anterior) pentru a putea fi inscrise in baza de date si pentru a fi tinute la curent cu evolutia organizarii conferintei.

Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi transmiteti pentru institutiile care prin domeniul de activitate se incadreaza in grupul tinta al conferintei: nume institutie, nume persoana de contact, e-mail, adresa postala.

Mi-ar fi utile si desemnarea tuturor canalelor pe care le-as putea utiliza pentru diseminarea conferintei.

Astept raspunsul.

Cu cele mai bune ginduri,

Floriana Filip

Floriana Filip, PhD
University POLYTEHNICA Bucharest
President of Interdisciplinary Dialogue Centre
http://www.cdi.pub.ro

phone - home: 01  6105859; 090043373
            4100400/320 sau 4104542/320

Resurse relevante pentru procesul de integrare al Romaniei - pe site-ul EuroAtlantic Club
http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club