Alexander Lefter on Tue, 13 Nov 2001 18:13:03 +0100 (CET)

[Nettime-ro] muzeu' poporului

Domnule Perjovski,

Poate ca dnul Koons, ca iubitor si/sau transgresor al
kitschului, s-ar simti minunat si inspirat in fata
unui monument al genului precum Casa Poporului.
Iar daca bulgarii ne-au luat-o iar inainte si au
infasat Reichstag-ul, poate pe teren propriu am putea
sa venim cu vreo idee constructiva.
Nemtii se pare ca au mai putine complexe
(http://www.cnn.com/2000/STYLE/design/10/02/berlin.architecture/).

Cu stima,

Alexandru