Adrian Mihai on Mon, 14 May 2001 22:32:51 +0200 (CEST)

Re: RE: [Nettime-ro] "E Biagoresqo Drom" video release / if notinter ested, please iginore

> Draga Adrian,
>
> Din partea mea nu numai ca n-o sa primesti un 'flaming post', ba chiar
> dimpotriva: sunt foarte emotionata sa citesc ca ai terminat filmul, in
> sfirsit, il asteptam de multa vreme!
>
> Felicitari pentru tot ceea ce faci si pentru tot ceea ce esti: pe
> lingatalentul incontestabil pe care il ai, ca sa faci filme cu tema
> ultimului tau
> film ai nevoie de un curaj donquijotesc, o sira spinarii foarte
> robusta si o
> frunte ridicata foarte sus - cinste tie!

> [...]

Astazi pot incepe, in sfarsit, duplicara versiunii in limba romana.
Trebuie sa-mi specificati daca doriti caseta in VHS NTSC, sau VHS PAL,
si pe ce adresa doriti sa fie expediata.

Multumesc foarte mult pentru vorbele bune. Sunt primele in noianul
de injuraturi primite pana acum.

Adrian Mihai