Geert Lovink on Tue, 7 Dec 1999 03:18:07 +0100 (CET)

Re: nettime-nl: Eric van den Muijzenberg: Televisie met behoud van uitkering

Beste Erik, beste nettime-nl,

ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor het posten van je artikel
op de nettime-nl mailinglist. het is totaal niet de bedoeling dat tegen
de wil van auteurs in hun materiaal op deze lijst wordt gepost. ik was
er, ten onrechte, vanuit gegaan dat jij het op prijs zou stellen dat
de deelnemers aan de nettime-nl lijst van je opvattingen kennis
zouden nemen.

het artikel is uit het archief verwijderd.

met vriendelijke groeten,

geert

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder