Mart van Bree on Thu, 21 Jan 1999 16:55:11 +0100 (CET)

RE: nettime-nl: wat gebeurt er toch op deze lijst?

Beste nettimers,

Dit staat toch steeds onder elk bericht in nettime:
<nettime-nl> is een gesloten en gemodereerde mailinglist
* over net-kritiek.

Ik deel je mening volkomen en ben dan ook een groot voorstander van een scheiding.

Een nettime announce list en een nettime discussion of whatever list.

Daarnaast wil ik ook vragen of de microorlogjes tussen individuen niet meer temidden van alle nettimers uitgeworsteld worden.

Alsof ik bij een ruziend en mij niet bekend echtpaar op de bank ben beland.

Groet

Mart

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder