rvdbri on Tue, 25 Aug 1998 00:18:34 +0200 (MET DST)

Re: nettime-nl: Laat Walter Etty zijn mond houden!

At 21:49 24-08-98 +0200, Marie-Jose Klaver wrote:

>Ben ik het mee eens. Het e-mail adres is opinie@nrc.nl. Vermeld ook even je
>snail mail adres. (Dat willen ze nu eenmaal graag bij de Opinie-redactie.)
>Mag ik het in ieder geval op de webpagina van de NRc plaatsen, waar
>momenteel over A2000 gediscussieerd wordt?

Nu is het nog A2000, maar ik voorzie dat andere maatschappijen zullen
volgen. Het is een logisch gevolg van het privatiseren van de kabel. Dan
toch iedereen maar een schotel?...

Richard van den Brink
--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder