Marja Oosterman on Mon, 22 Jun 1998 20:33:49 +0200 (MET DST)

nettime-nl: Check this out, It's worth a look.

Je zou bijna denken dat het na het grote krantenartikel over het meldpunt
kinderporno enz. afgelopen weekend om een misplaatste grap gaat..

Maar ik vrees dat dit 'simpelweg' behoort tot een van de vele mailtjes die
dagelijks onze email-boxen vullen... Zeker weten dat we met die adressen
nooit een sexsite hebben bezocht, nimmer in een sex-newsgroup zijn geweest,
van deze mailinglist weten we al helemaal niets... en toch krijgen we heel
veel sex-advo's per email. Maar deze spant de kroon.

Heel eigenaardig is ook dat je niet meer kunt zien aan wie de mail gestuurd
is, omdat het to-adres hetzelfde is geworden als de afzender...

Als iemand het email adres van het Meldpunt weet, misschien wil je dan zo
vriendelijk zijn dit door te sturen....

Vast bedankt.

Marja

>From: que30@infonews.co.th
>Date: Mon, 22 Jun 1998 21:22:12 +0800
>To: que30@infonews.co.th
>Comments: Authenticated sender is <que30@infonews.co.th>
>Subject:          Check this out, It's worth a look.
>

>Wayward Teens
>
>They Can't Keep Their Damn Clothes On!!!
>
>We've Captured It On Film, and We're Giving It Away!
>
>For The Next Two Weeks Only!!!
>
>Come To,   http://209.84.246.106/amateur/
>
>You can also copy and paste the above URL.
>
>* This site contains ADULT subject matter. Do NOT access if under 21 years
of age!

> [...]

St. NoPapers - Postbus 85333 - 3508 AH  Utrecht
tel: 030-2544519 (ma t/m vr 11-16.00 uur)
De Agenda van Nederland: http://www.nopapers.nl/agenda

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder