Manuela Kakelhoen on Tue, 18 Nov 1997 15:39:37 +0100 (MET)

Re: nettime-nl: meldpunt kinderporno-journalisten

Lieve Chantal,
Wat een mooi stuk had je geschreven! Ik ken je vernieuwende
taalgebruik maar dit was verbluffend goed. Ga zo door!

Je weet wat ik vind van al die newbies op het zgn Internet.
Veel geblaat en weinig wol, of hoe heet het ook weer. Ze
schrijven een stukje en menen dan gelijk dat de wereld moet
meegenieten. Nee, dan de good old times (of hoe heet dat
ook weer) waarin nettime een sluimerend bestaan leidde en
we wekelijks werden opgeschrikt door een fantastisch stuk
van één van de oudgedienden op de lijst, zoals Netty of
jij. Weet jij wie er tegenwoordig op de lijst staan?
Misschien moet ome Geert eens gaan schoffelen (of hoe heet dat ook nog maar).

Weet je, misschien moeten we samen eens een goed doorwrocht
en afgewogen artikel schrijven voor dat blad, hoe heet het
ook weer. Jouw creatieve taalkunst en mijn onuitputtelijke
kennis van de literatuur (al zeg ik het zelf...) moeten
toch garant staan voor een stuk dat het internet op zijn
grondvesten doet schudden.

Hou me op de hoogte, ik moet nu stoppen omdat ik de aardappels op moet zetten.

met liefhebbende groeten, je
Manuela Kakelhoen.

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder