Patrice Riemens on Mon, 24 Feb 2014 19:32:11 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Bolo'bolo fans, opgelet!

P.M., de 'mysterieuze' auteur van Bolo'bolo heeft in october 2013 een
interview gegund - zijn tweede ooit - aan het Franse magazine Article 11. En
die heb ik vertaald voor de engels-talige nettime lijst. Geinteresseerden
klicken door naar:

http://nettime.org/Lists-Archives/nettime-l-1402/msg00039.html

Veel leesplezier!
p+2D!

PS Ik had dit bericht al vorige week woensdag gestuurd, maar fout
geadresseerd ('nettime.nl'). Ondertussen heeft P.M. mij laten weten dat
hij maar matig tevreden is met het interview (Parijse cafe, 5 uur
s'middags, glaasjes witte wijn ...), en dat hij de introductie van de
nieuwe uitgave van Bolo'bolo, door Autonomedia in 2012 (en die is weer in
het Frans vertaald voor de Lyber-l'Eclat uitgave van 2013) verreweg beter
vindt. Snel dus naar De Rooie Rat of Fort van Sjako!