A.Andreas on Thu, 26 May 2011 14:53:57 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Help! Een Noodkreet!

Geachte koningin der Nederlanden en ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden

150 jaar sociale strijd in de prullemand.

Het verraad van groen links.

Mediaverdwazing en informatie terreur.

Ik heb nog â 1500,00 voor de rest van het jaar om:

mijn drie kinderen te voeden, te kleden, huur te betalen, belasting, wegenbelasting, rioolbelasting, waterschapsheffing, parkeervergunning, schoolgeld, , waternet, energierekening, vervoerskosten, telefoonkosten, renteheffingen

20 jaar arbeid uit ideele overwegingen hebben niets op geleverd

De bedelstaf blijft over, het sociale vangnet weggehaald door neoliberale schurken ondersteunt door crypto fascisten en christenhonden.

Wie o wie helpt mij aan betaald werk?

--Andreas Maria Jacobs
Redacteur/Kunstenaar/Ingenieur

w: http://www.nictoglobe.com