theo ploeg on Thu, 12 May 2011 11:29:25 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] kunst, omdat het moet

Beste Nettimers,

over de noodzaak van het meer politiek worden van kunst gesproken: in de zojuist verschenen editie van het Vlaamse Gonzo (circus) besteed ik met mijn reeks 'Radicale Vrijheid' uitgebreid aandacht aan de rol die kunst speelt in het leveren van kritiek op de status quo. Zal zorgen dat er snel een samenvatting/teaser op de site van Gonzo staat.

groet vanuit Heerlen,

theo

OOR | GONZO (CIRCUS) | IAM | ZWART GOUD
theos blog @ www.theoploeg.net
--
theo ploeg
postbus 4894

"Auschwitz beginnt da, wo jemand auf Schlachthof steht und denkt: Es sind ja nur Tiere." Theodor Adorno (1903-69)

"It's a satanic drug thing...you wouldn't understand." Monster Magnet (1992)