Peter Luining on Tue, 14 Dec 2010 15:07:41 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] De 12 Thesen, de NRC, en Wikileaks

Op 14-12-2010 13:47, alfred@animen.com schreef:
> Jongens is dat stuk nog ergens na te lezen op het web?
> Ik kan het op de site van het NRC niet vinden, of ik zoek niet goed...

NRC Handelsblad GRATIS lezen, het KAN. De digitale editie (de hele krant online) is gratis te lezen op de internets.

Het is verbazingwekkend dat inloggen niet nodig is. Een kuchende regenjas (een andere dan die van gisteren) vertelde me dat ze de inlog met opzet uitgeschakeld hebben om aan andere bug te kunnen fixen. Ernst-Jan Pfauth, hoofd digitaal bij NRC, zegt hierover: “We zijn een nieuw registratiesysteem aan het invoeren, en dat is heel omvangrijk. Daarom hebben we de login tijdelijk uitgezet. In het nieuwe systeem zitten nog een paar bugs, waardoor het nog wel een maandje kan duren voordat je weer moet inloggen om de krant te lezen”.

De hele krant GRATIS lezen doet u hier
http://www.nrc.nl/digitaleeditie