Patrice Riemens on Wed, 23 Jun 2010 22:54:33 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Brenno de Winter/ Nu.nl: IMMI ('Lex Wikileaks' ; -) aangenomen in Ijsland

Hoeveel bewondering ik ook voor Cryptome heb (ze publiceren mij! uit
zichzelf en ongevraagd! ;-) weet ik dat er een zware 'contentieux' bestaat
tussen John Young en Julian Assange die al dateert van de oprichting van
Wikileaks.

Zelf heb ik ook bedenkingen tegen Wikileaks, dwz, zoals het functioneert,
maar je kunt niet ontkennen dat ze 'geschiedenis' hebben gemaakt. Dus
blijven we het (kritisch) volgen.

Je reactie op mijn post voelt bij mij eerder aan als een op geenstijl.nl
dan een op deze lijst - maar ik vergis me wellicht.

Cheers all the same, p+3D!

> Het is mij volstrekt onduidelijk welke waarde te hechten aan welke
> berichtgeving rondom Wikileaks:
>
> "Assange Tries To Bury Insider Output from Cryptome"
> http://cryptome.org/0001/wikileaks-auth.htm

Wij zijn nu kennelijk definitief "Spy vs Spy" territory binnen getreden ...