Patrice Riemens on Wed, 9 Jun 2010 16:44:34 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Drieluik voor Driespan: wie trekt de kar waarheen? Nederland 9 juni 2010: 12:00 uur

> Drieluik voor Driespan: wie trekt de kar waarheen? Nederland 9 juni 2010:
> 12:00 uur
>
> Door  Tjebbe van Tijen De Hinkende Bode die nu eens aan kop loopt
>
> zie
>
> http://limpingmessenger.wordpress.com/2010/06/09/drieluik-voor-driespan-wie-trekt-de-kar-waarheen-nederland-juni-2010/
>
> [drieluik van 3 driespannen plaat]

Grappig dat het PVV paard blauw is en het VVD paard bruin. Ik had eerder
andersom gedacht ;-)

Terzijde: een 'Troika' regeerde ook het Amsterdamse Barleus Gymnasium in
de geweldige/ de ramp jaren waarin ik eindexamen deed. Het was net zo
gesplitst en geschrift als het post-Staliniaanse Politbureau vd USSR.

Vanuit Engeland ben ik onverminderd benieuwd (maar door de waarneming van
wat de huidige coalitie hiero ook enigszins blase) naar de uitslag van de
verkiezingen van vandaag. Mijn beste bod is dat NL maandenlang
ongeregeerd, en daarna onregeerbaar wordt. Een centrum-linkse cabinet kan
niet snijden zoals het van de Zeitgeist zou moeten, een rechtse
minderheidscabinet met PVV bedoogsteun, laat staan een cabinet met de PVV
erin, heeft niet de 'street cred' (net iets anders dan de legitimiteit) om
dat te doen.

Het worden 'interessante tijden'.

Of niet. Gaaaaaap.

Cheerio, patrizio en Diiiinooos!