PLANETART on Fri, 9 Apr 2010 21:07:54 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] willem alexander op bezoek bij google > wat zouden de gevolgen zijn in de meest ideale situatie?

En wat zou de uitkomst zijn van dit verhaal? Gaat onze kroonprins hier nog iets mee doen? Misschien dit: http://www.volkskrant.nl/multimedia/article1366874.ece/GroenLinks_wil_auteursrecht_grotendeels_afschaffen ? Of een nationaal support voor Wikileaks vanuit Buitenlandse Zaken? Buitenlandse Zaken en Stichting DOEN ondersteunen ook de University of Peace in Costa Rica, waarom niet Wikileaks en Wijvertrouwenstemcomputersniet en andere minstens zo effectieve zaken onderweg naar wereldvrede en wereldutopia. 29 april komt de koningin op bezoek in de wijk Bottendaal, Nijmegen, ook wel bekend als "het Kreuzberg van Nederland". Ik ga alvast snel even een sociaal twitter/facebook/nettime kunstwerk proberen te maken ;)) iemand tips?