Moritz Ebinger on Sat, 9 Jan 2010 13:21:24 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Radiorood bezoeken; drievoudig goed idee

Beste radio en kunst liefhebber,
hierbij wil ik jullie graag wijzen op de programmering van radiorood live in Museum Boijmans te Rotterdam, deze a.s. Zondag 10 januari.
Deze keer is het een drievoudig goed idee om naar het museum te komen;

Er is deze middag namelijk naast radiorood ook de nieuwjaarsborrel http://www.boijmans.nl/nl/116/nieuwsbrief/newsletteritem/337 van het museum op de laatste dag van de fijne expo the Art of Fashion: Installing Allusions

Om 14uur begint radiorood weer live in het museum en via de FM frequentie 107.5 in de Rotterdamse lucht, (misschien wordt het gestreamd maar omdat de kwaliteit zo vaak tegen zit waarschijnlijk niet) wel kun jij na 19:00 de uitzending keer op keer in de weerhaling beluisteren in de lucht en het museum.
Plus daarna ook via de website www.radiorood.nl

Deze keer zijn de hoofdthema's Blozen, het Hart, de Kunst & schrijven plus zijn er drie live performances;
door Jimmy Rage,
Yasmijn Karhof en
Half Way Station

Gezamenlijk met de medepresentatrice Ellen Walraven
spreken wij de Kunstenaar en schrijfster Pam Emmerik,
de Cardioloog Alf Arnolds,
en de Psychologe Corine van Dijk

P.S.
ook al programmeert stichting ZET juist ook op zondagmiddag, vind ik ze toch zodanig sympathiek dat ik graag naar hun verwijs, zeker nu waar a.s. zondag Regula Maria Müller meedoet http://www.zetfoundation.nl/home.html .

P.P.S. voor de pers; de week erop is weer een programma
en de week erop ook
en de week erop ook
bel of mail me s.v.p. voor meer informatie

Moritz Ebinger
Herenweg 193
1934 BA Egmond aan de Hoef
(0031) 072 5065310