Joshua Wildenberg on Sun, 6 Dec 2009 18:12:50 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Bekijk mijn foto's op Facebook

Hoi Nettime-nl,

Ik heb een Facebook-profiel gemaakt waarop ik mijn foto's, video's en evenementen kan plaatsen en ik wil je als vriend toevoegen, zodat jij het ook kunt zien. Je moet eerst lid worden van Facebook en zodra je lid bent, kun jij ook je eigen profiel maken.

Bedankt,
Joshua

Klik op de onderstaande link om je te registreren voor Facebook:
http://www.facebook.com/p.php?i=1373416297&k=Z3B646QY3YTF6BD1QCW4TUVSP3IB426EU3CP1&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=nettime-nl@nettime.org&c=7c1fc62a8dc0852e37a1ca2bec1a3e62.nettime-nl@nettime.org is uitgenodigd voor Facebook door Joshua Wildenberg. Als je dergelijke e-mails van Facebook in de toekomst niet meer wilt ontvangen, klik je op onderstaande link om je uit te schrijven.
http://www.facebook.com/o.php?k=6c5940&u=100000181517039&mid=185e263G5af31b4bfaefG0G8
Het Facebook-kantoor bevindt zich op de volgende locatie: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.