a.andreas on Fri, 31 Jul 2009 02:21:51 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Terugblik: Dearest Tinkebell, vieze trut, ik mail je even om te zeggen dat ik je haat!

Ik snap niet zo goed waarom de noemer kunst wel gebruikt wordt maar nergens wordt onderbouwt.

Mij lijkt mij dit eerder een mislukte poging om een open deur intrappen ( je doet iets overduidelijk stompzinnigs en verkoopt het als iets diepzinnigs). Laat er wat niet intellectueel geschoolde moderne pretacademici oplos en zie: publiciteit , ego aandacht en onderbuikje is gevuld.

Het gaat hier inderdaad om een moreel af te keuren daad en het is triest dat dat niet als vanzelfsprekend wordt ervaren.

Ik zie het meer als een primitief fascistoide preoccupatie met een gemankeerde zelfbeleving die jammer genoeg niet die grensoverstijgende kwaliteit heeft dat het kunst wordt.

A.A.