A. Andreas on Wed, 29 Oct 2008 16:37:06 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] MIEKE GERRITZEN NIEUWE DIRECTEUR GRAPHIC DESIGN MUSEUM

'... betrokken bij het vormgeven van het World Wide Web ...', lijkt
mij ietwat teveel van het goede en bovendien niet correct.

Andreas Jacobs
e: ajaco@xs4all.nl
w: http://www.nictoglobe.com