Josephine Bosma on Thu, 11 Sep 2008 17:25:47 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] De Avonden vanavond met Dick Verdult aka Dick EL Demasiado aka Instituut voor Betaalbare Waanzin

De 1000 Excuses Magazine legt uit:

Dick Verdult heeft vorige week in paradiso opgetreden en daarna
opening bij annet gelink gallery.
Alles over cumbia en dan nog met manuals er bij.
Had geen tijd om mensen te laten weten, en dat is erg.
Nu, extra, de avonden. VPRO besteed 45 minuten aan een interview met me.
Ik zal aan U persoonlijk denken als ik aan de microfoon hang, wie
weet komt er dan iets goeds uit.
Wellicht progressief en zelfs on-brabants.

vandaag-donderdag, van 20.00 tot 20.45 Dick Verdult / Dick El
Demasiado in De Avonden. Geen kranslegging voor de newyorkse stemvork
maar gewoon IBW-taal op z'n vriendelijkst.
http://www.vpro.nl/programma/deavonden/

Terloopse extra info:
5de cd zojuist voltooid, komt binnenkort in Colombia als eerste uit.
Nov / Dec in Colombia.

Ontdekte onlangs dat IBW-er Zionlogisch een hele pagina had besteed
aan meerdere radioprogrammas van onze g-force...
zo'n 40 uur radio hangen daar te wachten op prik-geluk.
http://www.canalcumex.com/data/ibw_dse/html/gforce/radio/index.html
heeft werkelijk museaale waarde... het zijn de eerste
radioutizendingen die als hangkunst goed verzekerd zouden moeten
worden, en dan gestolen.

hart.groe.dick

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
objetad este envio respondiendo a vuestra INFOMAMA con sujeto
UNSUBSCRIBE
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
              INFONIÑO no tiene INFOPAPA
              INFOMAMA hace todo en casa
              por eso, perdonen INFOMAMA
              lo más en cuanto a minimo Kb.