Aleks on Fri, 27 Jun 2008 16:53:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Brief aan Aart Zeeman/Netwerk TV over Zwartboek Kraken uitzending

2008/6/27 Tjebbe van Tijen via Chello <t.tijen@chello.nl>:

> Berteft Uitzending Netwerk van mandag 16 juni 2008:
>
> Uw uitzending ontbeerde een dergelijke minimale waarheidsvinding en
> moet dus als 'tedensieus' gekenmerkt worden.
>
> Het feit dat het om een ongepubliceerd concept rapport ging en het
> dus publiek oncontroleerbare informatie betrof maakt dat uw
> verslageving even oncontroleerbaar is als de door u gebruikte methode.
>
> Dit is laakbaar en onprofessioneel gedrag.

... maar o zo typerend voor Netwerk. Ik denk dat er gehele studies gevuld
kunnen worden gevuld met hoe Netwerk te werk gaat. Zij lijken ook een
speciale relatie met Teeven te hebben. Hij wordt voor de meest uiteenlopende
onderwerpen als 'expert' gevraagd om een oordeel te vellen over iemand
anders.
Tendentieus, laakbaar en onprofessioneel zijn de juiste woorden. Ik zou daar
nog een woord aan willen toevoegen: misleidend.
Ik ben benieuwd naar de reactie van Netwerk.
-a-

--
"Qui non est hodie cras minus aptus erit"